20/3/14

Χάρτινα Όνειρα

 Χάρτινα Όνειρα

Χάρτινες σκέψεις ξετυλίγω & απόψε
με σένα εικόνα να ασπρίζεις απ' τη σκόνη
τόσοι καιροί περάσανε τόσα είδαν τα μάτια μου
κάθε στιγμή που νοσταλγώ με ερημώνει

Χάρτινα όνειρα γεννήθηκαν μαζί σου
έψαξα πιο βαθιά στα απέραντα σου μέρη
βρήκα σκοτάδι σ' έναν κόσμο όλο φώτα
ίσως δεν ήρθε της ψυχής το καλοκαίρι

Σβήσε απ' το χάρτη σου τα δικά μου ίχνη
τώρα πια χάνομαι στις βαθιές σου θάλασσες
ήμουν για σένα απλώς το άστρο της ημέρας
ένα παιχνίδι που βαρέθηκες και χάλασες

Γκρίζα τοπία ξεχειλίζουν έναν πίνακα
που τον ζωγράφισα σ' ένα μικρό ταξίδι
για να μην νιώσω μοναξιά στη θάλασσά σου
φόρεσα ρούχο μου της λησμονιάς στολίδι

Σβήσε απ' το χάρτη σου τα δικά μου ίχνη
τώρα πια χάνομαι στις βαθιές σου θάλασσες
ήμουν για σένα απλώς το άστρο της ημέρας
ένα παιχνίδι που βαρέθηκες και χάλασες


Mps

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου