21/3/14

Πουλί Του Φθινοπώρου

Πουλί Του Φθινοπώρου
(Φθινοπωρινές Μελαγχολίες)

Γκρίζες οι μέρες , χλωμά φεγγάρια
ντυμένα φώτα στα θαλασσιά
χρόνια σαν τρένα πέρασαν μπρος μου
χαθήκαν όμως σαν τα πουλιά

Άλλη μια νύχτα με σκόρπια λόγια
το φάντασμά σου ξανά ζητώ
μα όλα κρύβονται πίσω από πέπλα
και από αναμνήσεις που νοσταλγώ

Σε ποια ιστορία να σε βρω
το τέλος για να γράψω
ποια όνειρά μου ν’ αρνηθώ
ώσπου να σε ξεχάσω

Στις παραλίες κρύβονται σκέψεις
μιας Αυγουστιάτικης γλυκιάς βραδιάς
σ’ ένα ξημέρωμα όλα όμως σβήσανε
μπήκε Σεπτέμβρης και με ξεχνάς

Σε ποια ιστορία να σε βρω
το τέλος για να γράψω
ποια όνειρά μου ν’ αρνηθώ
ώσπου να σε ξεχάσω

Σε ποια πανσέληνο γυρνάς
με ποια αυγή τελειώνεις
γιατί στα μέρη μου πετάς
και τα φτερά μου λιώνεις



Στη Μ.Γ.


Mps

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου